Meld vliegherrie

Beste Luw-leden,

Hieronder een bericht van ons LUW-lid Werner Sikken over de overlast van het vliegverkeer dat ook boven onze omgeving steeds verder toeneemt. Zie ook de onderstaande link. Het verzoek is om zo veel mogelijk te melden als je overlast ervaart.

In 2010 waren er al grote zorgen bij gemeenten en provincie over uitbreiding kaagbaan. Die zijn bewaarheid geworden. Ik heb zelf sinds 2014 – toen nog in de zeeheldenbuurt – een explosieve stijging van aantal vluchten waargenomen. Ook geagendeerd bij diverse partijen maar ja die zeggen allemaal wij gaan er in essentie niet over.
Wat me laatste jaar opvalt is ook vaak niet meer aan de randen vd nacht maar erin.
Bizarre is dat overheid de aandeelhouder is van schiphol. Rare belangenverstrengeling. Schiphol heeft grote ambities om te groeien weet ik uit interne stukken.

Bron: Meld vliegherrie!

Meld vliegherrie!

Geef als eerste een reactie

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*