Update Werkgroep: Utrechtseweg

Hoi allen,

In oktober hebben Hanneke, Jenny en ondergetekende gesproken met Marc Klinkers van de Provincie Utrecht. De thema’s die aan de orde zijn gekomen:

1.     Snelheid: vanuit de omgeving wens voor 60km/uur ipv 80 km/uur.

2.       Afstelling verkeerslichten: De fiets- /voetgangersoversteken moeten veel te lang wachten (3-4 minuten). Door rood rijden.

3.       Mogelijkheid groene golf instellen.

4.       Geleiders in het fietspad: De geleiders in het fietspad zorgen voor verkeersonveilige situaties.

5.       Trottoir: Langs het hele traject door de drukte op het fietspad is een trottior nodig/vereist.

6.       Parkeren Kerklaan  op de parallelweg.

7.       Aanduidingen naar Transferium.

Afgesproken is dat Marc Klinkers deze issues intern meeneemt en bespreekt welke acties er mogelijk zijn.

Hier is nog geen terugkoppeling op gekomen behalve dat komende week de snelheidsmetingen die gedaan zijn naar verwachting beschikbaar komen. Marc Klinkers stuurt deze naar mij.

Op 10 januari hebben we een vervolgafspraak met Marc Klinkers.

Hartelijke groet,

Jaklien

Geef als eerste een reactie

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*